Työntekijöiden yleisimmät kysymykset pyöräedusta

Työntekijöiden yleisimmät kysymykset pyöräedusta

Alla löydät listattuna vastauksia työntekijöiden useimmin esittämiin kysymyksiin pyöräetuun liittyen.

Miten hankin työsuhdepyörän?

#1 Miten hankin työsuhdepyörän?

Aloita rekisteröitymällä käyttäjäksi sivuillamme. Saat sähköpostiisi GoByBike-käyttäjätunnuksen, jonka avulla voit tilata työsuhdepyörän mistä tahansa liikkeestä. Kun olet tilannut pyörän, saat sähköpostiisi linkin, jonka avulla saat tarkistettua ja hyväksyttyä sähköisen vuokrasopimuksen. Vastaanotettuasi pyörän sinun tulee vielä hyväksyä toimitus sähköisesti sähköpostiin saamasi linkin kautta.

Mistä työsuhdepyörän voi hankkia

#2 Mistä työsuhdepyörän voi hankkia?

Voit hankkia GoByBike -työsuhdepyörän itsellesi mistä tahansa suomalaisesta liikkeestä tai EU-alueen nettikaupasta. Ainoa vaatimus myyjäliikkeen valinnalle on, että myyjäliike pystyy laskuttamaan pyörän GoByBikelta. Mikäli emme ole vielä tehneet kyseisen liikkeen kanssa yhteistyötä, voit pyytää heitä ottamaan meihin yhteyttä sähköpostilla info@gobybike.fi ja laitamme rattaat pyörimään.

Voinko hankkia yli 4000 € maksavan pyörän?

#3 Onko hankintahinnalla ylärajaa?

GoByBike Pyöräedun piiriin voit sisällyttää enintään 4000 € (alv 24%) pyörän hankintahinnasta. Tätä kalliimman pyörän hankinta työsuhdepyöräksi onnistuu siten, että maksat ylimenevän osan meille hankintahinnan korotuksena etukäteen. Kun tilaat yli 4000 € pyörän, huomaathan että ylimenevän osan laskutus pidentää sopimuksen valmistumista muutamalla päivällä, ja että varkaus- ja vahinkoturvamme kattaa pyörän vain 4000 euron hankintahintaan asti.

Miten tilaan pyörän verkkokaupasta?

#4 Miten tilaan pyörän nettikaupasta?

Kun olet löytänyt sopivan pyörän työsuhdepyöräksi, voit tehdä tilauksen täyttämällä tiedot nettitilauslomakkeella. Mikäli valitsemaasi pyöräliikettä ei löydy nettitilauslomakkeen valikosta, niin todennäköisesti tilaus tehdään ottamalla yhteyttä pyöräliikkeeseen esim. sähköpostilla. Mikäli valitsemaasi pyöräliikettä ei löydy nettitilauslomakkeen listalta, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Selvitämme onnistuuko pyörän tilaaminen toivomastasi nettikaupasta.

Löydät kaikki vastaukset GoByBike Tietopankista

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Olemme koonneet lisää vastauksia useimmin esitettyihin kysymyksiin GoByBike Tietopankkiin. Mikäli sieltäkään ei löydy vastausta, niin voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Olemme avoinna aina arkisin klo 9-17 ja palvelemme niin sähköpostilla, puhelimitse, chatissa kuin WhatsAppissa.

Ota meihin yhteyttä

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9-17

👋

Eikö teillä vielä tarjota pyöräetua?

Tilaa tietopaketti ja ehdota työnantajallesi

Lähetämme työnantajasi vakuuttamiseksi tarvittavat materiaalit sähköpostilla.
Välitä vain sähköposti työpaikkasi henkilöstöeduista vastaavalle henkilölle.